Kommenter:
Jeg fik for ret lang tid siden en mail fra QXL, hvor jeg har en konto, med emnet "Prisstrukturen på QXL.dk bliver endnu mere overskuelig" og første linie er så " Vi refunderer ikke længere mindsteprisgebyret – større pris-gennemsigtighed!". Det kan man da sige er et forsøg på at lave positivt spin på noget negativt. Hvilken kunde ville se det som positivt, at man nu ikke får refunderet en udgift? Og hvor dumme tror de lige vi er, hvis de tror overskuelighed og gennemsigtighed skulle gør det til det?

Og hvorfor gør de det så? Jo fordi "Tilbagebetalingsproceduren har været svær at gennemskue...". De beskriver selv reglerne således: "Gebyret for 'mindstepris' vil blive refunderet hvis varen sælges. (Hvis mindsteprisgebyret er højere end succesgebyret, vil succesgebyret blive refunderet)." Hvor svært er det at forstå? De refunderer mindst muligt og nu slet ingenting... Fint med mig, men prøv da ikke på at få det til at lyde som om det er en fordel for mig!
Navn:
Email:
Skal din e-mail være synlig på siden?
Ja Nej
Kommentar:
Alle felter er påkrævet!