Kommenter:
13. marts fejrer IKEA 40 år i Danmark, og i den anledning kører de en lang række reklamer, der alle har hovedsloganet "IKEA fylder 39,95 - man er vel købmand". Et slogan som jeg ikke synes kunne være mere malplaceret...

For det første synes jeg ikke, at psykologiske priser er den korrekte måde at definere, om man er købmand eller ej, og for det andet er det noget som IKEA slet ikke benytter... Alle priser ender enten på 50 eller 0 ører. Så hvis de endelig vil bruge den definition på en købmand, så er de det jo netop ikke.

Ikke et eneste ondt ord om IKEA herfra, for jeg synes også psykologiske priser er noget pjat (omend undersøgelser vidst siger at de virker), men det lugter lidt af, at de har valgt et reklamefirma som slet ikke ved hvad IKEA er og står for - hvilket er en skam!
Navn:
Email:
Skal din e-mail være synlig på siden?
Ja Nej
Kommentar:
Alle felter er påkrævet!