Kommenter:
Nej, jeg er ikke blevet cowboy, men vil derimod skrive lidt om jingles og slogans... Og med den overskrift så har vi jo allerede fået lidt musik med.

I går (eller faktisk i forgårs på denne tid),da jeg en sjælden gang hørte radio (stort set kun når jeg kører bil) hørte jeg 2 reklamer lige efter hinanden, der undrede mig meget. Jeg husker nemlig tydeligt et slogan / en jingle til begge omtalte butikker, og jeg synes faktisk, at det er sært, at man har valgt at droppe dem, når jeg kan huske dem, så sjældent som jeg hører radio... Så må de jo være effektive! Se selv om du kan sætte melodi og tryk på dem:

Zenta
ta' møbler i Zenta
uhh ja ja
Zentaaaaa - Zentaaaa - Zentaaa
mere end møbler...

og den korte:

Arnold D - brilliante…

Ak ja, hvorfor er min hjerne fyldt med så meget skrammel… Og med det in mente vil jeg slutte af med følgende:

Når nu alle de andre går til banko
sgu du så ikke ta' og kom' i gang do…
Navn:
Email:
Skal din e-mail være synlig på siden?
Ja Nej
Kommentar:
Alle felter er påkrævet!